stuff hapenin' @ skool!!! part 3 Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by Sainath. ( View all entries )
Previous entry: stuff hapenin' @ skool!!! part 2 in category (general)

stuff hapenin' @ skool!!! part 3Category: (general)
Thursday, 19 April 2007
07:45:10 PM (GMT)
April 19th
hi there every1!!! i hav good news!!! my appointment(which i mentiond in the 1st prt)
is on Tue. and my Science Exam is on Mon. and my trip 2 Shea Stadium (THTS RITE!!SHEA
STADIUM!!!but we're gonna do a fitness program there!so il get 2 exercise!) is on
Wed. and Sweets Day(WOOO SWEEETZ!!) is on Mon. as well so everything is perfect!!=D
Also, 2day in class we discussd wat we'll bring on Sweets Day. U WONT BELIEVE IT!! 3
cakes, 4 pies, and a ton of candy and choclate.IM SOOO GONNA B HYPER!!! wooooo. Also,
i strtd on my species project and its going well and i also finishd my refrences 4 my
gym project (FYI they're false refrences. but my teachr doesnt hav 2 kno tht) and
2morow is the trip 2 c Mac Beth, the play!!! YAY ME!! dont wry, il tell u guyz all
about it 2morow!!! its gonna rock!! il write latr!
Last edited: 2 May 2007

flowr99 says :   23 April 2007   193844  
Hahaha yay first comment! Take that ppl! Just kidding just kidding.
Sweets day was awsum! I will definetly bring my camera to the baseball
trip thing. And this time I will b more careful with the pictures!
Remember wat happened to the MacBeth 1's *sob* =[ 

Tell me all about ur citizen thingie btw


Next entry: stuff hapenin' @ skool!!! part 4 in category (general)

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012