Boyfriend Application Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by JustBeingMe_Stephanie. ( View all entries )
 
Previous entry: About me? in category (general)
.....

Boyfriend ApplicationCategory: (general)
Sunday, 24 July 2011
04:35:30 AM (GMT)
1. Your Name: 

2. Age:

3. Fave Color:

4. Whats your sign?

5.Phone Number:

6. Location:

7. Height:

8.Hair (color and style):

9.Piercings/tattoos:


HERE COMES THE FUN ... ... ...


1. Are we friends?

2. Do you have a crush on me?

3. Would you kiss me?

4. ...with tongue?

5. Would you enjoy it?

6. Would you ever ask me out?

7. Would you make a move on me in a movie theater?

9. Would you take care of me when I'm sick?

10. Do you want to tell me something that you couldn't before?

11.Would you walk on the beach with me?

12. If you heard a rumor about me, would you defend me?

13. Do you/have you talked about me?

14. Do you think I'm a good person?

15. Would u take a nap with me?

16. Do you think I'm cute?

17. If you could change anything about me -would you?

18. Would you dance with me?

19. Would you come over for no reason just to hang out?


What Do You Think Of My?


1. Personality:

2. Eyes:

3. Face:

4. Hair: 


W0ULD Y0U...
 Give me your number?
 Kiss me?
 Let me kiss you?
 Watch a movie with me?
 Take me out to dinner?
 Drive me somewhere?
 Hug me?
 Buy me food?
 Take me home to meet your family?
 Would you let me sleep in your bed if I didn't have one?
 Sing car karaoke w/ me?
 Sit in the doctors office with me because I didn't want to go alone?
 Re-post this for me to answer your questions?
 Give me a piggyback ride?
 Come pick me up at 3 am because my car ran out of gas in the middle of nowhere?


D0 Y0U...
 Think I'm cute?
 Want to kiss me?
 Wnt to cuddle with me?

AM i...
 Adorable? Odd but fun?
 Cute?
 Funny?
 Cool?
 Interesting to talk to?
 Hott?



HAVE Y0U EVER...
 Thought about me?
 Thought there mihgt be an "Us"?
 Thought about hooking up with me?
 Found yourself wanting to kiss me?
 Wished I was there?


ladies repost this as Boyfriend application
boys repost this as Girlfriend application

Comments 
ZombiesMayRise says:   17 September 2011   307042  
Where do I repost this?
 
ZombiesMayRise says:   17 September 2011   663457  
Where do I repost this?
1. Your Name: Kenneth Daniel Ramirez

2. Age: 16

3. Fave Color: Black

4. Whats your sign? Gemini

5.Phone Number: Cant tell you

6. Location: California

7. Height:5'10

8.Hair (color and style):Black, emo hair

9.Piercings/tattoos: Snake bites


HERE COMES THE FUN ... ... ...


1. Are we friends? Yes

2. Do you have a crush on me?Yes

3. Would you kiss me? Yes

4. ...with tongue?Yes

5. Would you enjoy it?Yes

6. Would you ever ask me out?Yes

7. Would you make a move on me in a movie theater? Yes

9. Would you take care of me when I'm sick? Yes

10. Do you want to tell me something that you couldn't before?Maybe

11.Would you walk on the beach with me? Yes

12. If you heard a rumor about me, would you defend me? Hell yeah

13. Do you/have you talked about me? Telling people how awsome you
are

14. Do you think I'm a good person? Yeah

15. Would u take a nap with me? Yeah

16. Do you think I'm cute? Yup :D

17. If you could change anything about me -would you? No

18. Would you dance with me? Yup

19. Would you come over for no reason just to hang out? Yup


What Do You Think Of My? 


1. Personality: Amazing

2. Eyes: adorable

3. Face::D Like mine!!

4. Hair: If i was a girl I'd jack it


W0ULD Y0U...
 Give me your number? Yeah
 Kiss me? Yeah
 Let me kiss you? Yeah
 Watch a movie with me?Didn't I already answer this?
 Take me out to dinner? Yeah
 Drive me somewhere? I dont drive xD
 Hug me? Yup
 Buy me food? If I had money
 Take me home to meet your family? mhmm you already know one of them.
 Would you let me sleep in your bed if I didn't have one? Yea.
 Sing car karaoke w/ me? Lol yea.
 Sit in the doctors office with me because I didn't want to go alone?
Yeah :D
 Re-post this for me to answer your questions? Maybee
 Give me a piggyback ride? Yup
 Come pick me up at 3 am because my car ran out of gas in the middle
of nowhere? If I dont run into a wall first.


D0 Y0U...
 Think I'm cute? Yup
 Want to kiss me?I've alrady said this
 Wnt to cuddle with me? Yup

AM i...
 Adorable? Odd but fun? Yea :D Both
 Cute?Yup
 Funny?Yeah
 Cool?Mhm
 Interesting to talk to? >> Yea
 Hott?:D When you blush



HAVE Y0U EVER...
 Thought about me? Yup
 Thought there mihgt be an "Us"? Yup
 Thought about hooking up with me?yes
 Found yourself wanting to kiss me?yes
 Wished I was there?yes


ladies repost this as Boyfriend application
boys repost this as Girlfriend application
 
JustBeingMe_Stephanie says:   18 September 2011   685475  
@ZombiesMayRise 
Awwwe. :D
I love it. 
 
‹>Five Miles Up To High<› says:   20 October 2011   166047  
1. Your name: Matt, Matthew, Matty

2. Your age: I be 16 (:

3. Fave Color: Black, Red, Purple

4. Whats your sign? Saaay Whaaat?

5.Phone Number: Rather Not Saaay.

6. Location: Cali

7. Height: 6' 1''

8.Hair (color and style): Black, Uhh...

9.Piercings/tattoos:


HERE COMES THE FUN ... ... ...


1. Are we friends? Oh Hell YES!

2. Do you have a crush on me? Uh..

3. Would you kiss me? Yes

4. ...with tongue? Maybee

5. Would you enjoy it? Probably

6. Would you ever ask me out? Yes

7. Would you make a move on me in a movie theater? Psh, YES!

9. Would you take care of me when I'm sick? No.

10. Do you want to tell me something that you couldn't before? NO!

11.Would you walk on the beach with me? Yeaaah!

12. If you heard a rumor about me, would you defend me? Fuck Yeaah!

13. Do you/have you talked about me? No.

14. Do you think I'm a good person? YES,Nicest person I know

15. Would u take a nap with me? YES

16. Do you think I'm cute? Hell yes

17. If you could change anything about me -would you? No.

18. Would you dance with me? Yes

19. Would you come over for no reason just to hang out? Yeah, with my
panda bear ♥


What Do You Think Of My?


1. Personality: Love it, very nicee

2. Eyes: Purdy

3. Face: Smexi♥

4. Hair: Beautiful


W0ULD Y0U...
 Give me your number? YEAAAH!
 Kiss me? Yus
 Let me kiss you? Yus
 Watch a movie with me? Yees Mam'
 Take me out to dinner? I'm broke, but yes (:
 Drive me somewhere? Fuck yeah
 Hug me? Oh hell YES
 Buy me food? Naah
 Take me home to meet your family? NOOOO!
 Would you let me sleep in your bed if I didn't have one? Yes
 Sing car karaoke w/ me? OH FUCK YES, we'd be goood
 Sit in the doctors office with me because I didn't want to go alone?
Psh YES
 Re-post this for me to answer your questions? Naaah
 Give me a piggyback ride? Since you're not fat, YES
 Come pick me up at 3 am because my car ran out of gas in the middle
of nowhere? YES, we could go get Mcdonalds


D0 Y0U...
 Think I'm cute? Yes
 Want to kiss me? Yes
 Want to cuddle with me? Yes

AM i...
 Adorable? Odd but fun? Hmm... lemme think, YES
 Cute? yUPPERs
 Funny? Yess
 Cool? no, you nerd!
 Interesting to talk to? YESS
 Hott? Yush



HAVE Y0U EVER...
 Thought about me? No
 Thought there mihgt be an "Us"? No
 Thought about hooking up with me? Yes
 Found yourself wanting to kiss me? No
 Wished I was there? Yes
 
JustBeingMe_Stephanie says:   20 October 2011   857757  
@BVB 
Haha oh Matty.
You make me smile (: 
 
‹>Five Miles Up To High<› says:   20 October 2011   930555  
@JustBeingMe_Stephanie 
OhHellYes♥ 
 
JustBeingMe_Stephanie says :   20 October 2011   395133  
@BVB 
(:<3 
 

 
HTML Tips

 
Next entry: No guy could ever write a love note better than my best friend! in category (general)
.....
Related Entries
Zelda3443: I'm an awesome friend.
‹Borderline PJO/HP Addict›: I'm a good friend!
‹Ms.Pandanie!~›: I'm a Good Friend :3
‹Bitchy_Witch›: Good friend Bad Friend
‹Mr.EbolaLmaoo›: Good Friend, Bad Friend (stolen from zoe♥)


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012