IDK Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹***MarshMelllows***›. ( View all entries )
 
Previous entry: <3 in category (general)
.....

IDKCategory: (general)
Saturday, 19 June 2010
03:09:30 PM (GMT)
When did you throw up last?
A long time ago.

What's your favorite word or phrase?
idk word = "Penis"
Phrase= "what the freakin crap"

Name 3 people who made you smile today?
i dunno

What were you doing at 8 am this morning?
Sleeping

What were you doing 30 minutes ago?
getting ready to go

What is your favorite holiday?
idk Christmas

Have you ever been to another country?
No

What is the last thing you said aloud?
Australia isnt doing very good

(me and my dad were watching soccer)

What is the best ice cream flavor?
cookie dough

What was the last thing you had to drink?
i dont remember

What are you wearing right now?
Skinny t-shirt with dark shorts

What was the last thing you ate?
Cereal

Have you bought any new clothing items this week?
Nope 

When was the last time you ran?
i dunno

What's the last sporting event you watched?
a soccer game

If you could go anywhere in the world, where would you go?
i dunno, georga  

Who is the last person you sent a comment/message on myspace?
Randy man i miss that kid

Ever go camping?
2 time 1st when i was like 5
           2nd when i was 9 

Do you have a tan?
i have a decent tan 

Have you ever lost anything down a toilet?
sadly i lost a bouncy ball

Do you use smiley faces on the computer a lot?
=P =D =) =0 >=/ c=...... no... not at all xD

Do you drink your soda from a straw?
Nope but i used to when i was like 8

What did your last text message say?
i dunno 9i dont have a phone)

Are you someone's best friend?
Yup =)

What are you doing tomorrow?
i dunno?

Look to your left, what do you see?
A bookshelf

What color is your watch?
Im not wearing one

What do you think of when you think of Australia?
Ello mate :D

What is your birthstone?
Aqua Marine

Do you go in at a fast food place or just hit the drive thru?
idk i would do either whatever one im more in the mood for

Do you have any friends on myspace that you actually hate?
no but i do on facebook

Do you have a dog?
yes

Last person you talked to on the phone?
haylee

Any plans today?
going over to my aunts house and swimming

Are you happy?
sure why not

Where are you right now?
My house

Biggest annoyance in your life right now?
Oh dnt even get meh started. xD

Last song listened to?
Forever and Always by rocket to the moon

Last movie you saw?
i dunno i dont watch movies aften 

Are you allergic to anything?
No

Favorite pair of shoes you wear all the time?
my grey flip flops

Are you jealous of anyone?
Nope

Are you married?
Pssh, no

Is anyone jealous of you?
IDK

Do any of your friends have children?
Hahahahahahaha no not yet

Do you eat healthy?
Sometimes

What do you usually think about during the day?
A whole lott

Do you hate anyone right now?
Hates a strong word

but yes charlie

Do you use the word 'hello' daily?
Not every day more of hi

How many kids do you want when you're older?
2

How did u get one of your scars?
well i have 2 scars on my knee and 1 on my ankle

My knee= i got a carpet bun and somehow that turned into a scab and i picked it
                i feel off my friends scooter XD and picked the scab

My ankle= really i forgot but i know it was a scab and i picked it

i like to pick my scabs cause watching blood is cool
Its a long story  -.-

Comments 
peanut222 says :   11 September 2010   522765  
wow thats wow dude
 
 
HTML Tips

 
Next entry: Im 60% Hated at school in category (general)
.....
Related Entries
‹Up-in-the-Clouds›: Best Friend Test
sarahnicole: Best friend test
‹∞ Directioner ∞›: 30 Day Song Challenge: Day Four 30 day song challenge
BrunetteBabe95: X-mas Wishlist Santa Clause
SgtSprinkles: Cookies? Anyone? Anyone?


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012