i'm down like the economy. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹JennjennnXP›. ( View all entries )
 
Previous entry: lalalaa. in category (general)
.....

i'm down like the economy.Category: (general)
Wednesday, 12 August 2009
06:45:58 AM (GMT)
Have your parents ever caught you drinking?
yeah, but they don't caree.

Do you love the last boy/girl you were talking to?
yes i do.

Would you kiss the last person you kissed again?
only on the cheek.

What were you doing 30 minutes ago?
texting & doing a different survey.

Last restaurant you went to?
fuddruckers[:

Did you have an exciting last weekend?
uh sure? lol.

Have you ever crawled through a window?
yuup.

What do you spend most of your money on?
accessories, makeup, & clothes. :P

Where were you at 1AM Sunday morning?
watching scary moviess.

Ever kissed someone over 30?
ew no.

Is there a secret you've never told your parents?
yeah.

Do you like yourself?
suure.

Have you ever dyed your hair?
yeaahs.

Are you wearing a necklace?
yeaap.

Are you an emotional person?
i am

Did your parents spoil you as a child?
yeahh.

Do you still have pictures of you & your ex?
yupp.

How's your heart lately?
alrightt i guess.

Are you a cuddler?
yuuup.

Will this weekend be a good one?
possiblyy.

What do you want right now?
sour skittles[:

Who can always cheer you up?
friendsss.

Have you ever gone nude/streaked in public?
lmfao, i think once when i was drunk.

Have you ever worn the opposite sex's clothing?
duh, who hasn't?

Are you a kissable person?
i suppose.

Has someone ever spread a nasty rumor about you?
yeaah.

What is your relationship status?
single.

How many rooms does your house have?
too many to countt.

Have you ever worked in a food place?
i don't think so.

What would you name your future daughter?
um, iddkk.

What did you eat for lunch today?
taco bell.

Whats on your schedule for tomorrow?
idk yett.

The last song you heard?
down[:

When is the next time you'll hit up a club?
idkk.

Do you still talk to any of your ex's?
yeaahs.

If you had to eat 1 thing for the rest of your life, what?
hah, no ideaa.

Name 1 thing good about Myspace?
idkkk.

Does anyone know your Myspace password?
yeaaap.

How do you feel about abortions?
i absolutely HATE them.

Do you eat junk food everyday?
pretty much.

How often do you drive?
almost everyday

Where did you last drive to?
the storee.

Describe your best friend?
creeeeeep LOL :P

Who was the last person to touch you?
i don't know?

How late did you stay up last night and why?
like 4 cause i couldn't fall asleeep.

Have you ever been hit by the opposite sex?
yeah =/

Do you know anyone that is currently locked up?
no.

Have you ever dated someone longer than a year?
no

What do you think about the current gas prices?
oh wellls.

Would you sex tape with you in it for 3 million dollars?
lmfao, uh sure?

Have you ever been so drunk that you blacked out?
:p

Do you think that you’re a good person?
sometimes.

Are you happier single or in a relationship?
iddk.

Last time you ate a homegrown tomato?
ew i hate tomatoes. 

Ever ordered from an infomercial?
naah.

Do you believe in love at first sight?
yes i do.

Have you ever requested a song on the radio?
lol once :P

Do you hate the last girl you were talking to?
nooo.[:

When is the last time you took a nap?
like 2 days agoo?

Whose bed did you sleep in last night?
mine.

Do you miss anyone?
yess.

What are you listening to?
down :D

Is there one place you'd like to visit?
yupp.

Do you like winter time?
not reallyy.

Do you own uggs?
yuup.

What are you excited about?
nothing?

Plans for today?
idk yet

Seven days from now will you be in a relationship?
idkk.

What are you doing tomorrow?
i do not knoww.

How many different people of the opposite sex have you cried over?
a few.

Do you want to dance?
lol sure?

Last movie you watched?
orphan. that's some scary shit.

What are your plans for the weekend?
idk yett.

Something interesting happen lately?
not really.

Where is the person you like right now?
home?

Last time you took a shower?
yesterdaay.

What were you doing at 8:00 this morning?
sleepingg.

When was the last time you talked to your most recent ex?
a few minutes ago.

Have you ever been around someone who was high?
yeaah.

Do you like where you live?
yuup.

Last thing you purchased?
foood.

Where are you right now, and how do you feel about where you are?
my room & uh it's my room?..

Explain why you last threw up?
my tummy hurtt.

Where did your last hug take place?
my backyard.

Are you a jealous person?
not in general.

Did you have a good birthday this year?
my birthday isn't until octoberr.

Are you tired right now?
not really.

What are your outlooks on gay/bisexual relationships?
they should be able to love someone no matter what gender the other person is.

Do you chew on your straws?
sometimes.

Three days from now will you be in a relationship?
who knowss.

Do you have curly hair?
not at the moment.

Is there anyone who doesn't like you because of something you didn't do?
no?

Have you ever been awake for 48 hours straight?
no.

Do you cry easily?
sorta.

Do you have any brothers?
nopee.

What should you be doing right now?
nothing?

Are you a heavy sleeper?
nope.

Three feelings at the moment?
bored, bored, & BOREDD.

Who were the last people you ate with?
victor, david, danny, & ashley.

Ever had a drunken night in Mexico?
lmfao, no..

What are your plans for tonight?
nothing?

Ever toilet papered someone’s house?
nope.

Do you want to be married right now?
no thanks ill wait until i'm in my 20s.

What were you doing at 4am this morning?
finally falling asleep.

What do you usually do first in the morning?
check my phone

Do you have college plans?
not yet.

Are you mad at anyone right now?
nope

How many different beverages have you had today?
3?

Do you want children?
yeaah

If alcohol were banned, what would your reaction be?
i honestly don't even know lol.

Do people underestimate you?
kinda.

Are you named after a grandparent?
no?

What's something you're scared of?
scary places.

What's your favorite color?
purplee

Ever been kissed under fireworks?
yup

Do you wish someone would call you?
idcc.

Is there someone you wanna date right now?
;p

Are you usually the heart breaker or the heart broken?
both ish.

Is there a meaning behind your profile song?
it's amazing :D

Do you have a best friend?
duhh.

Do you believe that what comes around goes around?
i do

Who was the last person you were mad at?
my sister

What is the last song to make you cry?
i don't remember

Is your best friend pretty?
yes[:

Have you ever felt like you hit rock bottom?
yeaahs

Ever felt that no one relates to you?
yeahh.

Had plans and broke them?
yeaah ]:

When was the last time you saw your grandparents?
idkk?

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: because you can't be caught red handed if you're not red handed. in category (general)
.....
Related Entries
Cute_tohru: I had a horrible dream
‹The~Labryinth›: rant . i think my first .
GreenStar: Blink 181's Stalker At The Rock Show
‹BrianBlast›: Again stolen from Lexi.
‹Up-in-the-Clouds›: Ello ppl Ranty rant rant


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012