answer them Oo Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by sycra. ( View all entries )
 
Previous entry: Cell Phone Trick in category (general)
.....

answer them OoCategory: (general)
Wednesday, 23 July 2008
01:04:23 AM (GMT)
1. Your Name: 
2. Age:
3. Fave Color:
4. Are you a virgin?
5. Are we friends?
6. Do you have a crush on me?
7. Would you kiss me?
8. ...with tongue?
9. Would you  enjoy it?
10. Would you ever ask me out?
11.Would you make a move on me in a movie theater?
12. Would you take care of me when I'm sick?
13. Do you want to tell me something that you couldn't before?
14.Would you walk on the beach with me?
15. If you heard a rumor about me, would you defend me?
16. Do you/have you talk crap about me?
17. Do you think I'm a good person?
18.Do you like me......like that??
19.Do you think I look good?
20. If you could change anything about me -would you?
22.Would you come over for no reason just to hang out?
23. Will you post this so I can fill it out for you?
24. what do you rate me outta 1-10??

Comments 
GirTaquitos says :   23 July 2008   532936  
1. Your Name: Morgan!!
2. Age: Just turned thirteen X3
3. Fave Color: Dark Purple
4. Are you a virgin? Yes
5. Are we friends? Ci, amigo!
6. Do you have a crush on me? Naw...
7. Would you kiss me? Yeppers!~
8. ...with tongue? Um... only if my life depended on it.
9. Would you  enjoy it? Yesh
10. Would you ever ask me out? -notes the word 'ever'- Haha, I guess
XD
11.Would you make a move on me in a movie theater? Maybe... o.O
12. Would you take care of me when I'm sick? Yes
13. Do you want to tell me something that you couldn't before? Um...
not really...
14.Would you walk on the beach with me? Beach!!!~ Hell yeah!
15. If you heard a rumor about me, would you defend me? Duh.
16. Do you/have you talk crap about me? No
17. Do you think I'm a good person? Yes!
18.Do you like me......like that?? Maybe. Maybe not.
19.Do you think I look good? Kinda
20. If you could change anything about me -would you? No. Except maybe
your age... just a little younger would do fine!! :D
22.Would you come over for no reason just to hang out? Yeah!
23. Will you post this so I can fill it out for you? ...........XD
24. what do you rate me outta 1-10?? 8.88888888888888888888888888889
 

 
HTML Tips

 
Next entry: My Kissing Spot Is ____ in category (general)
.....
Related Entries
‹*=ForgottenInNothingness=*›: Sick
‹3 __ fag nuggets›: Fill this out if you're my friend
cutechic: I'm having sad dreams about my crushes NEED HELP!!!
AlyRox101: 114 (my friend got me sick) GOD DAMN IT!!!!!
wwe_rules88: Diary 2 April


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012