room Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by GoldnSilverFangs. ( View all entries )
 
Previous entry: Don't lie now. in category (general)
.....

roomCategory: (general)
Thursday, 1 November 2007
02:50:22 AM (GMT)
Mobile phone: Yes...  I just got a new camera phone for twenty bucks.  My other one
went into teh WASHING MACHINE OF ELECTRONIC DEATHS!!!

Chair/stool: Yesh.  and I just got a cool green cushion for it.  YAY!

Computer: Yes.  An old one.  I wants a new one.

Mirror: I'm scared of mirrors.

Skateboard: From about fourth grade when I went through a "skater" phase.  It has the
Tasmanian Devil on it, or whatever that guy is.

Clothes:  Yesh.  Many clothes.  Some are not mine.

Smoke detector: Nope.  But there's one in the hallway outside my room.

Piano/Keyboard/Guitar/Bass/Drum:  Keyboard and guitar.  I had a drum set but I sold
it because I wasn't really using it.

Locking door: Of golf (course).

Bottle of water:  Yesh, amongst many empty ones.

Medals/ribbons: Yep.

CDs: Yes, but I don't really listen to them.

Flag: several.

Stop sign/any sign: A "Beware of Dog" sign.  

Real gun: No.

Cigarettes:  Yes.

Pot: No.

Any drugs: Painkillers, for actual medical use 'cause I screwed up the cartilage in
my wrists and they cause me constant pain.  Like arthritis times ten, which is wierd
because it's bone on bone so it actually is just arthritis.  It makes my hands swell 
:'-(

Books: Yes.  Actual books.  I go more towards anthologies though, because I often
don't really have time to read an actual book.  It took me forever to make it through
the final Harry Potter.

Xbox: Nope.

Playstation/ps2: Yes.

Gamecube: Nope

Wii: Nope.

Cd Player: Nuh-uh, hence why I don't listen to my CDs much.

Ipod/MP3: I want one of the new Ipod Touch things.  Those look HELLA TIGHT... ahem...
yes...

T.V.: Yes, an old-ass TV that I hate.

Gameboy: Yup.

Stereo: Noes.

Lighter: Yesh, a blue one and a yellow one.

Candles:  Yes.  They are aromatheraputic...

How many windows do you have in your room?:  UNO! 

Has the opposite sex been in your room before? Yep.

Has the opposite sex been on your bed? Yep.

What color is your comforter?  Grey and blue.  It's my brother's old one but it's
really warm.

Who usually sleeps in your bed other than you? Meh friend.  Who is a guy.  But he's
teh ghey, so it's alright.  He sleeps at my house more often than he sleeps at his
own house.  He's pretty much the coolest person in the world.  Besides me, of course.

Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

Related Entries
StrangeLover: War poem
‹vannnyisBACK!(:›: War,Hatrid,Pain{poem} POETRY
‹Forever alone </3›: War
‹A Bad Angel›: Only then poems
wolfsrain123: Diary 12 May


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012