What is God trying to Prove? :::jUST HEARED, MY MuM AND dAD ARGUE. Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹ㅑJïNxㅜㅇNㅕ›. ( View all entries )
 
Previous entry: W.A.B.E.R.- O.s.s? (AKA- - Boy proublems.) in category (general)
You can also go directly to the previous entry in category ::;Jaxiliffy Bloggs;::

What is God trying to Prove? :::jUST HEARED, MY MuM AND dAD ARGUE.Category: ::;Jaxiliffy Bloggs;::
Thursday, 20 May 2010
02:22:54 AM (GMT)
THIS day already, was being pretty good, but then somehow in the middle, during
physical therapy, with my crazynesss hard mean bossy but very pretty miss.Krissy
She totally told me to do all this crazy acrobatics and stuff which would totally be
more harmful then hurtful! I mean i dislocated my patella! Not scrap my knee!

I heard my mom arguing with my dad.
And it was rly scarey, because i heard my mom say my dad was being
'threatning'
and she would 'move' so she wouldn't 'break' up the family..
I mean i never knew my dad very well, my mom has been split up with him since i was
born (12 years)
and its always rly akward and stuff essecially when he's all arrrggghhh all the
time.
Because i'm the rebal child or whateversss/
And first it all started with my brother, who right now is known as
JerkFaced.
And JerkFaced was being a jerk to my mom (hense the word JERK)
and he was- - well i don't know the details but i think he wasn't where he was
suppose to be, or whatever, and its rly tediously tiring how hard my mom tries to get
JerkFaced to just do his chores. And it sucks being related to him.. Me and my twin
sis who well call Kiyoko, are very obediant to her, and Kiyoko is very obediant to
dad as well.. But i'm really starting to loose it, because this house has so many
issues.. - - We need a tissue! lol see i made something deppressing sound.. Funny?
FAIL

I'm christian and i don't know what he's trying to prove by being.. So hurtful to my
mom..
Maybe its a trial.. IDK, but i just wish my mum would open HER EYES! AND DIVORCE THE
so called loving dady. Cuz wat i also heard- but wish i didn't- --- was that he
wanted to take the older children, AKA ME,Kiyoko,And JerkFaced with him and mum will
keep baby cuttie lil 9 month bros..
((Who i will name later..- -))
Its rly sad.. And i'm rly sadd.. And it doesn't help that no one comments and tells
me WTF to do about my saddish lifesss...
Which is fine because this is just for outlett..
Because what am i going todo.. Talk about it? HA! thats for emozz, and mentalist who
go through shrinks. And i am none of the above! (not yet atleast..)

Mood:

 Why is this happening? And why isn't anyone figuring out how to stop it?
Sadness?

Comments 
Zelda3443 says:   1 June 2010   971105  
Aww! I'll comment! My brother's jerkfaced too. Once he slept over at
one of his chick friends houses and he DIDN'T EVEN TELL MY PARENTS so
we thought something bad happened and my mom was in Houston visiting
my sis so she had to come home early and the police were over and
everything so it was really scary. And i just heard my parents arguing
and it's my brothers fault. and my dad is sick but he won't go to the
doctor so i'm pissed at him :/
 
‹ㅑJïNxㅜㅇNㅕ› says:   1 June 2010   530098  
@Zelda3443 
:T well atleast he was okay?..

YAY! were both disfuncional!
btw u didn't rly need to comment, i do this to vent, and i make it
look pretty so in the future i would be somewhat less embarrassed when
i go to my shrink about it.. Crazy pete is what i'ma call him.. ;P 
 
Zelda3443 says:   2 June 2010   569883  
lol, i just felt bad cuz you didn't have any comments, and i LOVE
being the first commenter! (:
 
‹ㅑJïNxㅜㅇNㅕ› says:   2 June 2010   887541  
@Zelda3443 
<:D aww thanks!
btw, i 4got i lost my phone about a month ago, which is why i haven't
been able to txt u. I swear i've been looking for it EVERYWHERE!!! 
 
Zelda3443 says:   4 June 2010   966868  
omg you lost your phone!? Hope it didn't get stolen. All of my
brother's phones got stolen and he's had 3 or 4...he's suckish though.
 
‹ㅑJïNxㅜㅇNㅕ› says:   6 June 2010   641377  
@Zelda3443 
O.O omg i hope not! that'd seriously suck bad!
But i think its somewhere in the house so i just have to do some major
cleaning before summer's over, or i'd loose all my friends phone #s
forever!!!
x((( 
 
Zelda3443 says :   8 June 2010   409581  
lol Yeah, I should REALLY be cleaning my room right now...but I'm too
lazy.
 

 
HTML Tips

 
Next entry: Micheal Jackson, As the DARK Fiddler! in category ::;Jaxiliffy Bloggs;::
.....
Related Entries
AnimeGirl_Nik: Emo ppl
‹-Swaggnιfιcent khιdd|«›: When I say I'm a Christain
‹HiddenFlare›: Love and War Hope Dairy
chrissy_is_nice: emo
shawnman: this is the war agenst...


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012