(: idk Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹♥emilay marie baby♥›. ( View all entries )
Previous entry: (: in category (general)

(: idkCategory: (general)
Saturday, 25 July 2009
09:33:34 PM (GMT)
Who was the last person, besides family or your boyfriend/girlfriend, to tell you
they loved you?
lotss, friends, guys that like me.
Did you tell them you loved them back?
haha best friends yeah, guys that like me, depends.

When did you last paint your nails?

Have you ever been to a water park?

When was your last phone call and who with?
yesterday haha with chelsea untill my phone died on here lol(:
Are most of your clothes in your closet or a dresser?

Are you content?

The last t-shirt you wore, what color was it?

Who was the last person to flirt with you?
hmmm zachhhh(:

When did you last speak of ice cream?
haha idk? couple nights ago

Are you in desperate need of anything right now?

What was the highlight of your day?
when i came home and saw that zach sent me a message on fb(: 

Do you use an actual alarm clock?
yeah, dosent wake me up though, just everyone else in the house lmao.

Are you nervous about anything?
Listening to anything?

Are you reading any books at the moment?

Would you rather own a monkey or a baby?
idk? baby haha 
Last thing someone bought you?
a shirt

What do you smell?
hair spray
Have you ever considered running away?

Do you go to the beach a lot?
did this week
Do you hate people who ask questions?

Are you wearing anything that doesn't belong to you?

Who did you last borrow something from?
prob soleil

Who was last really rude to you?
uhm idk

Do you prefer coconut or cantaloupe?

What are you expecting for your next birthday?
idk ? 

Have you ever been on craigslist?
no :/ 

Have you ever had surgery?

Besides what you're wearing now, what did you last have on?
tye dyed shirt and yellow hollister shorts :/ 

When you're dreaming, do you realize it?

When was the last time you heard a dog bark?
maybe 30mins ago :/ 

Do you order things offline?
ew no
Do you ever wear hats?

What are you doing right now?
this and listening to music.

Are you frightened of anything?

What was the last question someone asked you?
lol " WHAT DID YOU DO!?"

Can you speak in different accents?

What did you last eat?

Would you rather skateboard or ride a bike?
bike. i'd fall off a skateboard haha

Whose voice did you last hear?
my dads

Be the first to comment:

Next entry: (: in category (general)
Related Entries
Zelda3443: I'm an awesome friend.
‹Borderline PJO/HP Addict›: I'm a good friend!
‹Ms.Pandanie!~›: I'm a Good Friend :3
Your_Worst_Nightmare: Just Barely a Good Friend
‹Mr.EbolaLmaoo›: Good Friend, Bad Friend (stolen from zoe♥)

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012