XDDD WTF Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹♫RaInBoW;;TasteTheSkittles♥›. ( View all entries )
 
Previous entry: bored. in category (general)
.....

XDDD WTFCategory: (general)
Tuesday, 13 October 2009
11:25:36 PM (GMT)
Molly Massacre = Molly/Taekel
emoskittles = Me! :DDD



¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: OMG
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: HAAALP
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: D:
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: i just licked something on my browser by
accident and now my browser...and start bar be gone
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: CLICKED*
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LOL.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: xDD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: Licked XD
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LOL
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: I lick my computer, oh yes. Everyday. :-O
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: :D
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: EWW XDDD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: thats so arousing
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: LMAO
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: HAHAH
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: but srsly
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: i just screwed my computer.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LMFAO
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: screwed up***
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XDD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: U just fucked ur computer? Floppy disk or USB port ?
XD
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: Uhm.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: THERES A DIFFERENCE?
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: :-O
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: YES
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XD
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: OHMAIGOD.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: The flooppy is like the computers vagina
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: I HAS HIVIRUS.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: and the USB is the a$$
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: oooh. LMFAO
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: Cos its so dang tight
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XD
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: OMG LMAO
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: I can barely fit a pencil in dur
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: but then
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: I ALMOST PEE'D MAHSELF GIGGLIN SO HARD.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: oooh. hard.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LOL.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: I can shove a whole disk in the floppy hole
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: v-v
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XD
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: XDDD
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: You gonna kill me!
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: cF
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: XD**
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: XXD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: Mabey I should be a comedian
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: >:U
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: in canada
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LOL OH GOD YESSSSS
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: and you should be my puppet
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LOL.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: < :
¢¾||mollymassacré||♥rawrrr:Handupassmuch?
¢¾||mollymassacré||♥rawrrr:>.>
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: <>=o
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: Oh Did I tell you I invented air?
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: OMG 
REALLY?
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: :D
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: molly be mai nick name.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: or...
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: IM CONFUZZLED.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: Your supposed to be
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: Or are you?
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: >>
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: <<
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: am i
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: i am
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: wait
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: O.O
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: BRB MUST PEE.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: LOLOL.
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: XDD
.:εṃøṡќïττlεṡ:.: KK
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: IM MAGICAL.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: CAUSE
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: THAT WAS FAST.
¢ ¾ || molly massacré || ♥ rawrrr: BACK

Comments 
Miso_Wolfi says :   15 October 2009   128522  
Dear god. X'D I just like, chocked on my own air laughing so hard.
xDDD
 
 
HTML Tips

 
Next entry: I quit. in category (general)
.....
Related Entries
‹vanilleeis›: Emos
XxDestiney_DisasterxX: emo's
tiggerlemon101: I FIGURED OUT EMOS/DEPRESSED PEOPLE...
Neon_green: A real emo way of life
Emo_Gio: emo


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012