how well do u know me??? o: Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by David_the_sexy_beast. ( View all entries )
 
Previous entry: Can u belive people these days??? in category (general)
.....

how well do u know me??? o:Category: (general)
Monday, 18 August 2008
11:43:04 PM (GMT)
If Your My Friend On here Plz Take This Quizz!! Lol
How Well Do You Know Me?

(2 Points) My name:
(6 Points) My last name:
(4 Points) What sport do i play:
(5 Points) What position do i play:
(4 Points) Take a stab at my middle name:
(3 Points) How long have you known me:
(1 Point) When was the last time we saw each other:
(2 Points) Do I smoke :
(1 Point) Do I have any siblings:
(2 Points) How many:
(2 Points) What's one of my favorite things to do:
(1 Point) Am I funny:
(3 Points) What's my favorite type of music:
(4 Points) Am I shy or outgoing:
(3 Points) Am I a rebel or do I follow the rules:
(2 Points) Have you ever hugged me:
(4 Points) Do you miss me:
(4 Points) Do you think I miss you:
(3 Points) Have we talked on the phone:
(4 Points) Have you ever had a crush on me:
(4 Points) If there was one good nickname for me, what would it be:
(5 Points) Who do I like right now:
(5 Points) Have i ever said anything 2 make you happy:
(3 Points) What is my worst habit:
(5 Points on creativity) If I were stranded on a desert island, what would I bring:

80-85 Points; Best Friend.
70-79 Points; Great Friend.
40-69 Points; Friend.
20-39 Points; You should hang out with me more! Ask Me when.
00-19 Points; Either you're a crappy friend or you're a new friend!

Comments 
‹WE'RE GOING IN THE VAGINAAAA› says:   18 August 2008   832189  
...so sad, I get no points..poor me. lol.
 
love_disappears says :   19 August 2008   182124  
If Your My Friend On here Plz Take This Quizz!! Lol
How Well Do You Know Me?

(2 Points) My name:daivd 
(6 Points) My last name:
(4 Points) What sport do i play:soccor or football
(5 Points) What position do i play:
(4 Points) Take a stab at my middle name:william
(3 Points) How long have you known me:1 month
(1 Point) When was the last time we saw each other:yeserday
(2 Points) Do I smoke :hell yes 
(1 Point) Do I have any siblings:no
(2 Points) How many:none
(2 Points) What's one of my favorite things to do:talk to your bf pat
(1 Point) Am I funny:hell yes
(3 Points) What's my favorite type of music:i think rock or metal
(4 Points) Am I shy or outgoing:outgoing
(3 Points) Am I a rebel or do I follow the rules:rebel
(2 Points) Have you ever hugged me:yes
(4 Points) Do you miss me:yes
(4 Points) Do you think I miss you:no
(3 Points) Have we talked on the phone:no
(4 Points) Have you ever had a crush on me:yes i still kinda do
(4 Points) If there was one good nickname for me, what would it
be:rainbow or sunny yay 
(5 Points) Who do I like right now:pat aka patxxpwns
(5 Points) Have i ever said anything 2 make you happy:yes alot of
things
(3 Points) What is my worst habit:smokin but that my opinon
(5 Points on creativity) If I were stranded on a desert island, what
would I bring:you would bring patrick and your cloths for sure

80-85 Points; Best Friend.
70-79 Points; Great Friend.
40-69 Points; Friend.
20-39 Points; You should hang out with me more! Ask Me when.
00-19 Points; Either you're a crappy friend or you're a new friend!

yay me a great friend but i dont think u think i am

 
HTML Tips

 
Next entry: Boyfried/bofriend test xD in category (general)
.....
Related Entries
‹Katie Michelle(: <3›: plz take this quiz (especially if your my friends!)
‹§♥Completely and Totally ME♥§›: bored bored
A_Emo_Girl: boyfriend girlfriend quiz : )
bluejay29: Quiz stoled from Tears_On_My_Face_
Courtbrat: The crush game


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012