5 Facts stolen from Amethyst21 Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹[Kaylie;;The;;Dangerous;;DinosaurRAWR]›. ( View all entries )
 
Previous entry: Are You My True Friend???? in category ????????
You can also go directly to the previous entry in category Plz read !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 Facts stolen from Amethyst21Category: Plz read !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuesday, 22 July 2008
01:14:20 PM (GMT)
5 Facts
1. Middle name: Rose
2. Astrological sign: Pices
3. Eye color: Hazel
4. Birth date: March 19 1998
5. Home state: Ny where iw as born and raised still there and foreever probably will

5 Favorites
6. Fave movie: CAMP ROCK!!!! and HSM3 look like it going to be awesome
7. Fave book: Hannah montana keeping secrets
8. Fave candy:Hmmm I would have to say...NERDS!!!!! Hahahaha
9. Fave makeup: Eyeshadow and mascara
10. Fave magazine: J-14 Yikes and tiger beat oh and people 

5 People
11. Newest friend: Rl:uhhhhh idk
12. Childhood nemesis:
13. Longest-lasting crush: i woudl say it buit SOMEBODY and ye si emna my bff abbie
would twll him so im not goiognt o say it
14. Role model: Miley cyrus
15. Kindergarten teacher:Mrs.Dennison i dont liek the dennis part!

5 Things
16. My mantra is: wtf is that
17. I can’t find my:Glasses haha im not jokin i really cnat
18. My friends say that I'm: shorts and weird
19. My parents were going to name me: If i was a boy im not sure i think she was
goiing name me shawn but i dotn know amd if i was a girl she wannted to name me
jennifer but my dad didnt like that name

20. I would never eat: Squid

5 Moments
21. I read my first book when: I was 4 or 5 The cta in the hat lolzzz
22. The first time I lost a friend was when: I moved waaaa!!!! Her name was Samantha
i still talk to her sometimes but not as much as i used 

23. I had a really good laugh when: when i was in my cousins pool and we were playing
volleyball and the ball went put of the pool and it was right o the sie so she
reached dpwn to get it and she fell out of the pool iot was sooooooo funny
24. I was so proud of myself when: When i actually got a 100 on one of my math tets i
hate math
25. If I could, I would go back to: STILLWATER!!! m yold town i loved it there i
misss ym old friedns soooooo much!!!!

5 Places
26. My first kiss happened (or should happen) at:under a tree
27. I spend most of my time at: home and my cousin house in her poool
28. I used to hide my diary: in my desk under a pile of carp
29. My favorite place to unwind is: in fornt of the cumpoooper lolzzzz
30. I'd hate to live in:Troy ny its liek the ghetto but i  wouldnt wan tto live there
there is alot of fihgt and shootings over there

31. Morning or night: night
32. Cats or dogs:dogs
33. Computer or cell phone:computer
34. Pop or soda: Soda
35. Vegetables or fruit: fruits.

5 Ifs
36. If I could move anywhere, it would be: california
37. If I were an animal, I would be: puppy
38. If I could change one thing, it would be: to make _insert person sname
here__________________________my bf
39. If I had one superpower, it would be: to read people mids
40. If I had a million dollars to spend, I would: Head to the mall to calires and
libby lu and buy every webkinz i dont have



5 Pasts
41. My first word was: I dont nkow my mom forget
42. When I played make-believe, I: i woudl rpetend i was a techer with invisible
students i still play it when im rea lreally bored
43. I used to watch, on continual repeatFull house still do
44. I can’t believe I worried so much about: Hmm going to middle school.
45. I was so afraid of: Bad guys xD

5 Futures
46. When I grow up, I want to be a(n): FAMOUS! but that wont happen soo a techer
47. Before I die, I hope to: Be in love with a MAN thank you and have a child.
48. I'll be friends with:ncie people
49. I'll live: Urm idk...
50. I'll make a difference by: Being Libby Lus Favortie customer

Comments 
Kazol3 says:   22 July 2008   314683  
i think that was stolen from ashleycheerleader(i think that's her
name). steph took it. then i did. then tori. then you
 
‹â™¥Stevie;;HereSheGoesAGAIN♥› says:   22 July 2008   612854  
Lol we all took this one.

Now let's all take the Dream House quiz!
 
‹Falling Stars› says:   22 July 2008   781672  
Wow.
I don't think I could do that.
 
‹[Kaylie;;The;;Dangerous;;DinosaurRAWR]› says :   23 July 2008   397686  
Kazol:ya i know
Steph:Okie dokie
Helainghreat:why not?
 

 
HTML Tips

 
Next entry: Dream house stolen form pinkglitter5 in category ????????
You can also go directly to the next entry in category Plz read !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Related Entries
‹SexyGirl0123›: Yeah !! another diary !! about my school life
meya: how to be a nerd
DreamQueen_14: S.B.D - Translation : Super Boring Day
Cute_tohru: I had a horrible dream
‹â™ªâ™¥Twisted~X~Angel♥♪›: Random


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012