fuck. go away. Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹J▲C K›. ( View all entries )
Previous entry: happiness hit her like a train on a track, in category (general)

fuck. go away.Category: (general)
Sunday, 2 May 2010
05:22:31 PM (GMT)
Is "because I was drunk" a good enough reason for you?
err, depends lmfao

What made you really happy today?
it's so nice outside! (:

Do you have certain towels that you only bring to the beach?

Do you use smiley faces on the computer a lot?
not all the time.

Are you wearing jeans right now?
jean shooorts!

Would you ever donate blood?
ugh. depends.

What is your favorite thing to shop for?

What is the last non-alcoholic beverage you had?
uhh. ice capp with vodka in it was the first and
only thing i've had so far today xD

Are there any words on your shirt?
no. it's plaid.

Where did you get the shirt your wearing?
uhh, Stitches i think.

Do you know anyone with the same birthday as you?
xavier harrison.

Have you ever been given roses?
hah. yeah.

Who was the last person you watched a movie with?
cass, mom, walter.

When is the last time it snowed?
some time in april, and everybody
totally freaked out haha

Ever found out the person you cared most about didn't care about you anymore?
err, not sure

What's bothering you right now?
this girl here.

Have you had a good day today or was yesterday better?
yesturday was pretty good.
today will be too.

The upcoming weekend, have you got plans?
uhh, probably hanging out with mark.

Have you ever tried your hardest and then gotten disappointed in the end?
yeah a few times.

Is it possible to be single and happy?
mhm. i was happy when i was single,
even though i'm happier now.

Are you afraid of losing the last female to make you laugh?

Are you currently talking to somebody online?
mhm. 2 people.

Opinions on hickeys?
haha i get picked on alot.

How has this past week been for you?
good, i guess.

Are you disappointed in anyone right now?

Does it bother you when your friends bring up your past mistakes?
not really. everyone makes mistakes.
if you're gonna rub it in my face though,
i'll make damn sure to find something to
rub in your face. it's a two-way street, brotha.

If the year consisted of only one season, which would you choose?
fall, just when the wind has a bit of a chill to it,
and the leaves are just starting to turn colours.

What's on your bedroom floor?
two fold-up beds and clothing.

Will you talk to someone on the phone tonight?
uh .. my dad might call

In the next 3 months, what are you looking forward to most?

Did you reject or accept your last friend request?
reject. some foreign kid i didn't know.

Is there anyone you would seriously punch right now if you had the chance?

You're thinking about somebody right now, aren't you?

Do you wish you were somewhere else right now?
no, but i wish the people here were.

When was the last time you laughed really hard?

What do you hear?
Jonsi. ♥

Do you have a favorite number?

Last time you walked on the beach at night?
probably last year.

Do you always answer your phone?

Is there a high chance of you going out to the movies soon?
maybe next thursday.

Do you tell your bestfriend everything?
sure, i try, even though it's not always mutual.

How often do you hold back from saying what you are thinking?
eh, not so often.

Do you sleep on your stomach?
no. never.

Where were you 1 hour ago?

Has anyone ever used you?

Who was the last person you drove with?

Who is probably talking a load of crap about you right now?
not sure.

Who are you talking to while doing this?

Something that confused you today?
a few things. nunya.

Do you believe love lasts forever?
sure why not

Do you say sorry first?

Are your toenails painted pink?
lmfao no, never.

Are you wearing shorts?

Is anything bugging you right now?
yeah. good lord.

Do you believe everything happens for a reason?
not always. don't blame your own mistakes on fate.

Who was the last person to send you a message over facebook?

Do you find the opposite sex confusing?
not really.

Have you ever felt replaced?
a few times.

Who did you talk to before going to bed last night?

Best test mark you've gotten all year?
haha not sure.

Did you feel awkward at all today?
yeah a bit. but i'm usually an awkward person.

In the next 5 months, what are you looking forward to most?
I don't know. 

Are any of your friends taller than you?

Have you ever gone out of your way to make someone happy?
yeah. big mistake.

Is there a boy/girl who can ALWAYS make you smile?

Are you afraid to fall in love?
no. i was, though

How's your heart lately?

Are you good at hiding your feelings?
eh. depends.

Are you listening to music right now?
yep. Jonsi!

Will your next kiss be a mistake?

Do you put ketchup on top of your french fries or on the side?

Be the first to comment:

Next entry: you are so sweet .. once more! in category (general)
Related Entries
‹vannnyisBACK!(:›: War,Hatrid,Pain{poem} POETRY
‹Viridian_Forest›: hey bitches
Naono: Pain lyrics by Three Days Grace music
‹The_Angel_Of_Chaos›: pain
kazuko_neko: pain- three days grace lyrics

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012