100 truths(: Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹♥emilay marie baby♥›. ( View all entries )
 
Previous entry: stolen from bennn(: hehe in category (general)
.....

100 truths(:Category: (general)
Wednesday, 24 June 2009
05:03:38 PM (GMT)
Only Participate If You're Going To Be Honest!
100 TRUTHS!

Last beverage : water

Last phone call : mi madre.

Last text message: austin♥

Last song you listened to : i gotta feeling (: 
-black eyes peas

Last time you cried : acouple of days ago
Last text message you got : austin. ♥


HAVE YOU EVER:


Dated someone twice : hm nope
 
been cheated on: 
nope(:

Lost someone special : yeah


IN THE PAST MONTH HAVE YOU:


Laughed until you cried: duh(:

Met someone who changed your life : yeah

Found out who your true friends were : yes(:

Found out someone was talking about you : yeah. 


PERSONAL:


Have you kissed anyone on your top friends :hmm... hold on ( myspace) .. nope(: 

How many kids would you like to have? : like 2?

Do you have any pets : yeah

Do you want to change your name :nope(: 

What did you do for your last birthday party: hm idk , dont rememberr(: 

What time did you wake up today : 9:00

What were you doing at midnight last night : talking to zach! ♥ 

Name something you cannot wait for? : going to hang out w/ zach, idk (:

last time you seen your father : uhm last night before he went to bed :/ 

What’s one thing you wish you could change:that i would be tanner

Have you ever talked to a person named Tom : Mnope :/ 

What's your real name : emily marie w. (: 

Hair :  dirty blonde (:


Tattoos : some day(:

Righty or Lefty : righty(:

FIRSTS:


First piercing : ears

First best friend: madison smith(:

First pet : uhmmmm..... a dog, i think. idk its name, its long gone

First vacation : Idkk the beach?

First crush: uhm no ideaahhh
First airplane ride : four years ago
YOUR FUTURE:


Want Kids : yup(:

Want to get married : some day(:

HAVE YOU EVER:


Kissed a stranger : no :/ 

Lost glasses/​contacts : no :/ 

Ran away from home: yeah once or twice. came back like hours laterrr

Broken someone's heart : lots of times. 

Been arrested : no :/ 

Turned someone down : haha yea

Cried when someone died : yeah


DO YOU BELIEVE IN:


Yourself : yup(: 

Miracles: yes(:



ANSWER TRUTHFULLY:


Is there one person you want to be with right now : Yes.

Post this as 100 Truths


Comments 
Be the first to comment:
 
HTML Tips

 
Next entry: lmao lonnnggg suveyyy in category (general)
.....
Related Entries
iluvmybf0099: Best Friend Survey
sarahnicole: Best friend test
‹Up-in-the-Clouds›: Best Friend Test
akatsuki_freak: best friend quiz surveys
LilConnie82: Best frend survey!!


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012