Quiz. XD Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by ‹WeaponFace♥›. ( View all entries )
Previous entry: I'm bored'd. in category (general)

Quiz. XDCategory: (general)
Saturday, 31 October 2009
08:51:37 PM (GMT)
If you found out that you were going to be a parent, what would you do? I wouldn't
be a parent at my age. ¬3¬

What does your most recent text message say? Happy Hallowe'en! By Emma.

Do you currently have a crush on someone? Or any feelings at all? Uh, yes. >//<

Could you forgive your bestfriend for sleeping with your bf/gf? ...Probably not. :/
But, then again, I'm a very forgiving person. ._.

What sport do you enjoy watching? None. ¬3¬
What do you miss most about the past? Walking. Dancing. Skipping. Hopping. All that
crap. Doing things for myself.

Do you like country music? Not that much.

Did you kiss anyone this summer? Nuu.
Are you cocky? I can be. ^^"

Are you listening to music right now? Watching XFactor. [It's a talent show]

Connection between you and the last person who text messaged you? We're friends. ^o^

Name something you dislike about the day you're having? It's Halloween. ¬_¬

Is your room ever clean? Yeah.

 Do you like being around a large group of friends, or a best friend? Depends...

Is there a night you would like to put on repeat, and live it forever? Yeah, but, I
can't remember... 

Who were you with the last time you went to the movie theater? My mother. We went to
see 'Cirque De Freak'.

Have you ever asked a boy for advice? Yeah...

Are you ticklish? Nope. Not at all.

What song did you hear last? A Rock one. Jamie Afro sang it. 

How often do you listen to music? Every. Single. Day. Of. My. Life.

Do you trust all your friends? Most of them. ^^"

When you say you don't care, do you mean it Sometimes... ._.

Do you think someone is thinking about you right now? Hopefully. (:

Do you listen to music when you're down? I listen to music. Fullstop.

Did you say "f---" today? No. I don't swear. 

What do you bite on more, your tongue, lip, or nails? My nails. ¬3¬

 Where did your last kiss take place? I haven't. ._.

 Look to the left. What catches your eye first? A BOWL OF MEDICINES. (That are
mines.) AND MY DOG.

Are you thinking about someone right now? Yahh. 

Are you dating anyone? If so, how long have you been together? Nuu.

How old will you be in 5 months? Thirteen, dude!

Where is your mom right now? Sitting on the sofa.

What piercing/tattoos do you have? On my ears.

What color is your hair? Ginger Strawberry Blonde.

Is it naturally that color? I would never dye my hair.

How was your Summer? Absoloute Crap.

What were you doing at 10:30 PM last night? Watching TV and talking to Katie.

What is the most beautiful person you know? iI dunno. ._.

If an ex said they hate you, what would you say? Okay. (:

Can you honestly say you would die for someone? Maybe...?

Do you have a laptop? I'm on it right now.

Are you proud of who you are? Very much so.

Do too many people say things they don't mean?I dunno.

Does it bother you when people lie to spare you 'heartache'? -shrugs-

Do you believe someone can be loyal to their loved one until death? I am so not

Do we say too much and feel too little? ...Some of us.

Have you ever had a black eye? Yeah-huh. Not fighting though. I had an operation.

Do you laugh at jokes that no one else find funny? All the time. They look at me as
if I'm a freak.

Do you consider crying a weakness? NUU. =U

Are you an "outdoorsy" type? No.

Does silence help you relax? No! It makes me wanna go hyper and giggle.

 Ever done something you knew was wrong, and kept doing it anyway? Yeah.

Do you believe we "live and learn?" Well, we do, don't we?

‹WeaponFace♥› says :   1 November 2009   507476  


Next entry: John&Edward [X Factor] in category (general)
Related Entries
misty8: bestfriends!!! friendship!
‹***!BICURIOUS PURPLE!***›: DEATH HIMSELF(poem) sad poems but its da truth
hisbabygurl: Death
Tiara_Girl: What Do I Do If My Life Is Full Of Worries! problems
‹RainbowCupcakesRoxMySox<3›: Lolz HI!!! Need advice thingeys. x] Advice!

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012