question n answers Login to Kupika  or  Create a new account 

This diary entry is written by emo_bbz_4_eva. ( View all entries )
Previous entry: 56% virgin in category (general)

question n answersCategory: (general)
Tuesday, 21 April 2009
08:52:45 PM (GMT)
How late did you stay up last night?

What was the first thing you thought this morning?
aw i dont wana go tey skul, im depressed as it is

Is the person you have a crush on older or younger than you?

What did you do last night?
waz on bebo

Do you own a stereo that cost more than $100?

How’s your heart lately?

What were you doing this morning at 7am?:
in da shower

What were you doing this afternoon?
out with a mate

What was the reason you last cried?:
when the person i loved wasn't with me cuz of these assholes who hurt him 

Have you ever talked to someone when they were high?

How many red lights have you ran?

Have you ever cried while taking a shower?
yeh bout 2 dayys ago 

What was your favourite year?
hmm...nawt sure 

What were you doing at 12am last night?
a maths test i forgot 2 do lol 

Have you ever, in any way, been betrayed by someone you trusted?

When was the last time you were given rose(s)?
wen i went on holidayys, some randomer came up n handed me 5 red roses lol 

Is there anything that you are craving for right now?
my 'really close' friend  lol

Do people ever make stupid mistakes when spelling or saying your name?
lol no 

Have you ever started a sentence with No offence, but...;?
hehe yip

Do you drink tea?
eww no

When was the last time you saw a cop?
the other dayy wen they came 2 my friends house, we burst in2 laughter once they

Did you ride in someone else’s car today?

Have you made a mistake in the past week?

What are you listening to right now?
i don't wanna miss a thing by aerosmith

Who was the last person to text you?

Do you miss someone?
yeah sorta

Is there anything you regret about your past week?

Be the first to comment:

Next entry: I am 84% Emo in category (general)
Related Entries
‹Katie Michelle(: <3›: plz take this quiz (especially if your my friends!)
kisseraginger: Friends
princessbrandi: WHO IS YO FRIENDS?
blindfolded: What kind of friend are you? I am an A
emo_chix: Im a type A friend

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012