hhhmmmmm................ No lying quiz! Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This diary entry is written by ‹You have a message^_^›. ( View all entries )
 
Previous entry: i'm 90 percent teen... O_o in category (general)
.....

hhhmmmmm................ No lying quiz!Category: (general)
Monday, 17 September 2007
07:29:47 PM (GMT)
NO LYING QUIZ

1. last beverage: Cloudy lemonade
2. last phone call: Um..... my dad i think
3. last cd played: Um... Fall out boy!
4. last time you cried: Last night... no in the shower about an hour ago!
5. last text message to: Either...Jessi or...Zac...

SIX HAVE YOU EVERS.

1. dated someone twice? Yes
2. been cheated on? Yes
3. not kissed someone & regretted it? Nope...
4. lost someone special: Yeah...
5. been depressed: Many times!
6. been drunk and threw up: Nope... but i've been drunk! lol

LIST FIVE FAVORITE COLORS.

1. Lime Green
2. Black
3. Electric blue
4. Blood Red
5. Purple

THIS MONTH HAVE YOU.

1. Made a new friend?
Yeah...

2. Laughed until you cried?
Many times...

4. Met someone who changed your life?
Nope... well kinda...

5. Found out who is your true friend?
I spose...

6. Is there something you want to tell someone?
Yes... but i don't have the guts to... :[

7. How many kids do you want to have?
I dunno... 2/3

9. Do you wanna change your name?
No

10. What did you do yesterday?
um..... i dunno... yesterday....hmmm...go to school... 

11. Last time You had pizza?
Um....... dunno... can't remember!

12. What time did you wake up today?
about...uummm...about quarter past 7

13. What were you doing at 10:20 p.m?
when... yesterday?... or today?... its only 20:20... hhmmmmmm

14. Name something you CANNOT wait 4?
Next sunday! JAMES, SARAH, BEX!!!!!!!!! WWHHHOOOOOO!!!

15. Last time you saw your father?
He's sitting next to me... 

16. What is one thing you wish you could change about your life?
One thing... um... theres too many...

17. What are you listening to right now?
T.V... Fraiser

18. Have you ever talked to Tom?
Hu? Tom hu? wot?

19. Who's getting on your nerves right now?
Everyone... apart from Nemii, Jessi, Sarah, Becca and James...

20. Most visited webpage?
Either Kupika or Myspace...

21. Coke or Pepsi?
Coke

22. Have you seen anyone naked?
EErrrrrrr... yeah

23. Ever kissed someone?
Yes...

24. IM'ing with anyone?
Nope...

If you answered honestly to all these,
repost as:

NO LYING QUIZ

Comments 
anemnemii says:   18 September 2007   293893  
sorry if i'm annoying u
SORRY!!!!!
‹You have a message^_^› says :   18 September 2007   969275  
oh... srry... i didn't mean u either! lol
 
HTML Tips

 
Next entry: Diary 24 September 2007 in category (general)
.....
Related Entries
EmpressEmoMuffinbake: ♥ Random Quizzy Thingies >.<
Buddy12072007: Kupika Quiz! Quizzes
Hawkeye15: Freaky Awesome Quizzes
‹PerfectShame;›: Quiz results
freestyle13: Diary 8 July


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012