catloverextreme's diary entries Login to Kupika  or  Create a new account 

Most recent Public diary entries by catloverextreme:

MY HAWSEEE rofl it looks like it says horseCategory: (general)
Friday, 23 October 2009
08:32:12 PM (GMT)
Pick seven completely random friends that you feel comfortable around. One- krista Two- taylor Three- andrew Four- abi Five- ahmad Six- marcin Seven- jacquie These ten people are stuck in a house with you for a full year. waitwhat. There is no leaving the house at all until the year is over.
... ..... show full post

oh yeahhh XDCategory: (general)
Sunday, 20 September 2009
05:45:26 PM (GMT)
1. Does the last person you kissed have blonde hair?: if my mom counts, then yeah XDDD 2. Ever stole something from your work place?: never stolen anything and sorry i dun work xD 3. Do you only buy things when they're on sale?: pfft thats wat my mom does XD 4. How old do you think your third period teacher is?: im guessinnng.....34? XD
... ..... show full post

andrew always gets the good quizes XDCategory: (general)
Saturday, 12 September 2009
02:56:44 PM (GMT)
1. When you looked at yourself in the mirror today, what was the first thing you thought? damn, r those bags under my eyes, and wtf is wit my hair, SEX HAIR XDDD 2. How much cash do you have on you? ten bucks from andrew 3. What's a word that rhymes with "DOOR?" more ...geez, thats all i can think of -A- 4. Favorite planet? nebulas r cooler e3e
... ..... show full post

quizioooCategory: (general)
Friday, 11 September 2009
04:50:03 PM (GMT)
[ ]u've gotten lost in the mall []u are a prep [x]u have made up a slang word that only u use []u listen to screamo music []u listen to classic rock []u listen to techno [x]u listen to music that sooths the soul []u listen to metal []u listen to rap []u listen to country [x]u have comforted a friend before []u have seen a musical before
... ..... show full post

raaaandom quuuuizCategory: (general)
Wednesday, 2 September 2009
08:40:05 PM (GMT)
[]do u have a night light? []do u have to sleep in complete darkness? i love sleepin in darkness -w- []is there anything that scares u in ur room whill ur sleeping? my plant in the corner looks like a troll XD []is ur bed next to a window?yup []what do u do when u can't sleep?i play my ds []do u have a stuffed animal u sleep with?yesh -w- its a wolf, i named it soul ewe []do u useually have cereal in the morning? no []are u a light sleeper? maybe []is ur favourite color a shade? yeah both black and white who is usually the first person u talk to when u wake up? emilia or mom
... ..... show full post

andrew's little quiz thingy XDCategory: (general)
Wednesday, 2 September 2009
06:26:31 PM (GMT)
What would you do if... I cried: i'd comfort yah 8D like what would for anyone upset I committed suicide: id be horrible upset I said I liked you: i'd be a little surprised XD I kissed you: ok, then i would be super surprised XDDD I lived next door to you: i woulda been like OMG now i wont be as bored here XD I died: id be like super depressed I was afraid: call you a pussy then force you to face ur fear XD I started smoking: id slap you! I stole something: id slap you again! I were hospitalized: i'd be worried on what happened I ran away: i dunno, i'd be like, where you gonna man XD
... ..... show full post

omg i had to XD imma average chikd X3Category: (general)
Wednesday, 2 September 2009
01:43:51 PM (GMT)
[x] Mother [ ] Father [e-e] [ ]step-mother [ ] Step-Father [yeah pretty much] [x] Step-Sister [ ] Brother [x] Sister [ ] Nephew [x] Niece [ ] Cell phone [ ] Own bathroom [x] Own room
... ..... show full post

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012