‹YUPPIE~~♥›'s diary entries Login to Kupika  or  Create a new account 
 

Most recent Public diary entries by ‹YUPPIE~~♥›:


If someone kind enough could read this and give me advice plz :)Category: (general)
Friday, 12 February 2010
10:37:47 PM (GMT)
Okay Things arent goin so well my life well, i mean its goin great but things are really confusin lately these are my order of events 1. bck to skool form christmas break a week later my ex best friends get mad at me cuz i ditched them (even tho the day efore they got mad at me i gave them a muffin and hung out with them) 2. so i completetly lost there friendship but i dont really give a damn anymore 3. my bf aaron (durin the time) found out that i liked his friend joel. i asked aaron if he hated me tat i liked his closest friend. Aaron told me they werent such friend friends anymore. 4. the most popular girl in my grade puts up a picture up of and my new friends
... ..... show full post
Last edited: 12 February 2010


I dont get it :/Category: (general)
Thursday, 7 January 2010
11:57:01 PM (GMT)
I am having some diffulculties to understand my mind well as some of u know i hav a bf but i dont think its gonna last cuz my mind is tellin me to dump him but yet my mind also still wants me to stay with him and it keep going like that My mind is fighting itself so i dont know wat to do and since my mind wont shut up i cant listen to my heart Reason To break up: -doesnt act lik my bf
... ..... show full post
Last edited: 12 February 2010


Christmas? plz helpCategory: (general)
Tuesday, 15 December 2009
12:29:27 AM (GMT)
okay i like need helpo
i got my first bf
i like him lots
but idk wat to give him  for christmas at all
i was thinkin about my first kiss, but i dont think im ready and im to scared
and i was think homemade sweets, but i suck at baking/cooking and i dont think a
thriteen yearold wants homemade stuff
and also i hav no idea how to act like a couple with him, people told me they we dont
act like a couple, but idk how without all the touchy touchy


Advice plz?
Last edited: 12 February 2010


i think i just went to hellCategory: (general)
Sunday, 13 September 2009
05:29:31 PM (GMT)
omg when i want guys to like me they dont but when i dont hav time for boy trouble they like me! > and lets just say i got braces over the summer (and i thought braces made u uglyier but i guess tats wrong cuz now a whole bunch of guys like me!) this skool year isnt started off good with guys 1st off bunch of random guys r addin me on fb D: 2nd a guy from my elem. tat i didnt know so well, is now obsesse withme (long story) 3rd my best guy friend told me he liked me!!!!!!!! 4th i think another guy in my class likes me >.>
... ..... show full post
Last edited: 12 February 2010


Haircut!!! xDCategory: (general)
Wednesday, 1 July 2009
01:02:37 AM (GMT)
ok people i need advice on what haircut i should get

i got natural curly brown hair but i always strighten it and its above my shoulder
and i need a new llok for my gr.8 year xD

so if anyone knows a great hair cut plz o plz tell me!

thnx u!
Last edited: 12 February 2010


add me! :DCategory: (general)
Monday, 19 January 2009
02:06:11 AM (GMT)
poison_starwberry@hotmail.com


:D
Last edited: 12 February 2010


2008 listCategory: (general)
Monday, 15 December 2008
03:30:02 AM (GMT)
2008 is almost over. how much have u done? Bold what you have dont and leave what u havent alone. lost a friend stayed single almost the whole year kissed someone new made-out in a car made-out on a couch kissed in the snow kissed in the rain fell in love.
... ..... show full post
Last edited: 18 December 2008





About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012