codymonster's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
codymonster  
25 M United States of America
speaks English
Last login: 1 July 2011
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 0
Received comments: 0
Profile views this month: 0
Member since: 25 April 2011
 what is meant to be... will always find its way
i love to play football and very outgoing i just might be sure im too krazy for anybody on this site i used to have one of these but idk lol i forgot the password lol im sorrykupika for betraying you! love meee :p i like food and stuff :p idk.......... hi anyways chat me up im awsome http://youtu.be/PtqqMchhUkw



Sorry!


Latest diary entries by codymonster   
25 Apr 11
I am new to kupika i recently had one like forever ago lol and it like got deleted somehow... :p...

Latest oekakis by codymonster   
RAWR...

PicStream by codymonster   
SUPERMANidk....me... lol USAF man

» view all...

Q&A Section   
‹xX_Destiny The Dreamcaster Just Dropped Dead_xX› 25 Apr 11  
LawL, ALIVE.
  Okai, I'll stop spamming you now!! ^_^
 
codymonster 25 Apr 11  
:p ohmg!!!!!! :D i like spam lol.. do you like spam?? :p
 
‹xX_Destiny The Dreamcaster Just Dropped Dead_xX› 25 Apr 11  
How are you?
 
codymonster 25 Apr 11  
im amazing! :D how is you?!?!
 
‹Fun-Bun› 25 Apr 11  
I see. Hahah well I'm gonna message you so I don't clutter your Q&As
 
codymonster 25 Apr 11  
:p yeah its ok lol i feel popular cuz i just made this :p
 
‹Fun-Bun› 25 Apr 11  
Not really. Hahah I'm Sheila!
 
codymonster 25 Apr 11  
hye sheila! :p whos not krazier than me! 
im cody lol duhhhhhhhhhhh
 
‹xX_Destiny The Dreamcaster Just Dropped Dead_xX› 25 Apr 11  
Ohai!!
 
codymonster 25 Apr 11  
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :D
 
Ask codymonster:    





About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012