Public Diary Entries (please login to see the protected ones) Login to Kupika  or  Create a new account 
 

You are viewing falloutrocker's diary entries:
 
 August 2008
  18  Another foster home.
  18  MMMMMMhMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM -snap snap-
  17  Lol 8D
  16  O_O
  16  Oh hell yes.
  16  WE SHALL TAKE OVER DEE WORLD 8D
  16  LOL GO HERE BITCH
  16  OMGOMGLOL
  15  ; Y ; whai?
  15  YAMS!
  14  Frikkin brilliant.
  14  Get ready to hate me.
  13  Facts, babe :]
  11  HELPPLZ
  10  OHMAI
  10  KERMET D8<
  10  This icon..
  10  THE DOG...
  10  Chairs...
  10  LOL
  10  SPAMFORKPLOLOL
  10  Do want sleeping pills.
  9  Like amg. only the sweetest thing ive ever written ;3;
  8  QUIZZY STOLEN FROM CALLIE >3<
  7  Shitty survey you wont read 8D
  7  Ehem?
  6  LIKE AMG NEW CHARACTER??
  4  HOLYCRAPNOWAY?
  4  :D WANT.
  4  UHH..YUH.
  3  shit.
  2  LOLOLOLOL :D
  1  JSAHFDAS,JFD,ASJGDAJSFDLJSADFJHGDFIJHSBD 8D8D8D8D8D
 
 July 2008
  31  Just slightly wanting to kill myself.
  29  oh yes~
  29  SOLYK, ADDS ON GAIA :D
  28  AAaaaRRRrrrrrrRRRRgggggGGGGGGGgggggGggggGgggGGGGgggHHHHHHHHHHHHHH ...
  28  TUTUS~
  26  ;-; only video on the internet that makes me cry D:
  26  not mad at chu~
  26  again with this sora crap .-.
  25  lololololol I.M with hailey?
  25  :D:D
  25  KUKUKUKU. I WANNA TAKE YOU TO A GAYBAR~
  25  yaw. jossilyn and i on im.
  25  pizzoww.
  24  ow D8
  23  um. want to burn yer faes off?
  23  .-. yet another scary dream~
  23  holy shyt.
  22  UMUM.SKYLARCOSPLAYINGMIKAMI?
  22  Cant sleep~
  21  phuck .-.
  21  well shytt .-. husbay/wifey application -happyhappyjoyjoy song...
  21  hah.
  21  List of Fakers~
  20  Git It Fr3Sh s0n: roflfunnymoment.
  15  katies answers over le phone :D
  15  HOSHIT, JHONEN ADDED ME? WTFLOLYESS
  14  yeah im quitting .-.
  13  HAHAHA-no.
  13  OH NOES!!
  10  aww :D
  9  time to die for me ;/
  9  NAMESS C:
  9  copy and paste bishh.
  9  the [b]sickining[/b] truth of it all...
  8  Isupport!
  8  shitt.
  7  uhm what the fuck?
  7  DRAMA-LAAMA
  7  Spinal entry
  5  sweet mother of spines...
  4  o_o yeeahh.
  4  rofl pwn
  3  SWEET JEEZUS ITS PICTURES OF MY ZITTY-FULL FACE?
  3  X~ NERR
  2  hahahahhh..no.
  2  aww shizz
 
 June 2008
  30  ATTACK OF THE MIGHTY JNONENS? : daydream of EPICISM
  30  HAHAHA LIARR
  29  nyehh O-o
  29  NYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...
  27  nahaha
  26  Cyanide & Happiness Comicss :DD
  26  well now..


Display diary entries dated from to ,
in category ,
  -->  


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012