So_what_DX's profile Login to Kupika  or  Create a new account 

» give a hug!
23 F United States of America
speaks English and Spanish
Last login: 21 December 2008
KupiCredit: 0
Sent comments: 0
Received comments: 3
Profile views this month: 0
Member since: 3 December 2008
 Mira Que Pasa? Wachu Want?
Dont mind th nickname- I just dont really care wat negative people
think of me. Plain ol 
highschool girl, not "popular" but not those kids you see come in and
u think "woah, i gotta 
get out of here". Im kinda shy but i have loadds of things goin on in
my own lil world, if 
anyone knows what i mean.

Im hispanic and i listen to everykind of music(from daddy yankee to
system of a down, to 
nas, to daft punk), i try to see the good in everyone(
know...that guy that sits 
behind you in science class...he just SUCKS!). Im attracted to a whole
bunch of different 
people(Thuggish guys r so hot, while Emoys r ridculously sexy).
hmmm...what else?....

Yeah thats it. Oh, i wish i could sing. I can draw though =).

BEWARE!: IM not afraid to speak my opinions: Ill randomly tell u if ur
hot XD

Latinas they get crazy
Blancitas they get crazy 
Negritas they get crazy






Latest oekakis by So_what_DX   

Q&A Section   
THomasMcV 3 Dec 08  
Nice Profile, Very Dark and Mysterious, Sorta like you
Very interesting too. And yes the boy that sits behind me in science does Suck
He hits my Girl Friend all the time. IM getting tired of it.
By the way im Tom (thomas),
Message me if you like.
So_what_DX 3 Dec 08  
Hey Thomas, you got a cool profile too. You must like your girl a lot . 
Dark and Mysterious? Hmm... good thing?. 
See. Those darn science classmates. Suck hardcore. Your girlfriend should beat
him up(Or something else, if thats too violent =p)

Oh yeah, I'm Adriana
Ask So_what_DX:    

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012