http://kupika.com/SexFlavouredPancakes/KyleRocksHarderThanPopRocks Login to Kupika  or  Create a new account 
 

This page is owned by SexFlavouredPancakes. 1 person has rated. The average will be shown after three ratings.

KYLEEEEEEEEYOU'RETHEBEST.

Kyle.I needed to make you a page.Why?Well,because you made one for me and I'd feel like a jerk if I didn't return the
niceness.Just kidding.You obviously deserve one,buddy. <3

HeWhoLivesInHisOwnLittleWorldOfIllogicalRainbows
Kyle.I honestly think you're the most amazing guy I've ever met.I mean,seriously.You and I have been through so much shit,and so many fights,I can't believe we're still friends today.But you're that kind of guy that will try to work things out,and that's one of the things that is so great about you.Another thing that's awesome about you is that you can actually live with that fucker you call a dad and actually deal with it.I'm so proud of you. <3 Memories...hmm.Kay,well the webcam/mic memories were just hilarious.I mean..whoa.Talk about crazy. xD All I can remember is dirty-minded conversations,but they were still great.Haha.Uhh,the habbo memories.Like,the first time I met you.I was so happy that I found another non-noob Newfie.The time me,you,Aaron,and Karissa were on webcam and we were like trying to play matchmaker with Kar and Aaron.FUNNAY TIMES,bro. <3 So,yeah.You're cool.More than cool,actually.I really hope we meet in RL sometime,because that would just be sick. (: Oh,and by the way.I don't care what anyone says,but I think you're like the cutest thing ever.Honestly. xD I love you,Kyle.I'm so glad we're friends. (:
Oh,and here's a little rap I made,'cause you made me one,so I feel obliged to return a rap.It's gonna suck,though. Kyle,you make me smile. You're cooler than The Carter File. (Kay,I got that from the NTV news.You may or may not know what I'm talking about.) You're worth mah while. I'm glad you weren't born in Chile. (Wait,that's pronounced Chilli,isn't it?Kay,well pretend it's pronounce CHYLE.) Kyle,you make my day. You're cooler than Tina Fey. (Kay,I think she's an actress,but I have no idea,so yeah.) You know it's almost May, so come to Lewisporte and play. (NON SEXUAL PLZ.) Kyle,we've been through a lot of drama. But now we'll save that for Obama. 'Cause he looks like a llama. (He actually kind of does.) Let's go eat some salama. (I'm pretty sure that's supposed to be salami,but y'know,there aren't many words that rhyme with drama.) Kyle,you're amazing. You seem to faze me. (:
ILY
 
http://kupika.com/SexFlavouredPancakes/KyleRocksHarderThanPopRocks
Link to this page: copy-paste
  SexFlavouredPancakes — Page created: 14 April 2009
Rate this page:
‹Kyliebear has quit› says:   14 April 2009   195522  
I luv it <3 only the part where i faze u... Huh?
 
SexFlavouredPancakes says :   14 April 2009   699999  
ROFL I HAVE NO CLUE.
I was just looking for rhyming words.
 
 
HTML Tips


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012