NewspaperHearts' profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
 14  ?
NewspaperHearts  
25 F Australia
speaks English
Last login: 22 October 2008
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 8
Received comments: 8
Profile views this month: 0
Member since: 3 March 2007
 I is 16! June 9th.
Hm, My name's Maelienne, or Maelee, My Infamous nickname. I'm 16
years of age, and I don't really know why I joined this site- I guess
I'm bored.
I'm an Inovert, ENERGETIC. I like typing with my cap locks on, so Sue
me. 
My ambition, hm..Yeah, It's probably to be an actress or doctor
{Original xD}. I don't think I get good enough grades to be a doctor,
the highschool dropouts are always actresses, spiffeh way to go.
I have an obsession, with like donuts. Hm, Pretty weird. I've been to
like Dunkin' Donuts and Tim Hortons and I have ordered like
everything, Most of the time I pig out, then give some to my best
friend Sebastian- if he's good, ofcourse. My pet <3, Yeah, I'm gonna
talk about Sebastian. We're opposites, that's why we're so freakin'
awesome. First, He's a guy, I'm a girl. He's got an emo look,
I've..got a ..hm, I don't really know what I'm labeled as. He's a bit
perverted and he smokes, I have my moments and I drink- like pepsi,
I'm not a freakin' alcholic. 0_0 Spiffeh. I love him. I haven't seen
Sebbiee in months! =[ He's in New Zealand.
WTF>!> 
I don't really live in Australia- I just adore the flag, I live in a
big country, in North America. XD 

Lala.
I'm in lovee.
'Oh it is love.'
With Easyyy, volcom_is_love.
=D I lub him. 


The Lovely MaeLee. 0_0 Cause I'm freakin' awesome, that's why you
gotta see my pic. I don't want like..online guys oogling me- Creepy.



Hm. I don't look that girly. Me like to play sports, I love to surf,
swim and basically anything that has to do with the beach. Yesh,
Including volleyball.



Oops.


Latest diary entries by NewspaperHearts   
12 Jul 07
=}
Bawnjour.
Uhm, People that I've talked to and you aren't on my friends list..
I don't hate...

Latest oekakis by NewspaperHearts   
Lmfao, The most random thing.

Clubs that are joined by NewspaperHearts   
       

Q&A Section   
spunfsx 22 Jul 07  
Haha, how's she stuck in Hawaii??
 
NewspaperHearts 24 Jul 07  
Her mother doesn't want to move xD.
 
volcom_is_love 22 Jul 07  
xD
Aw, THANKS...
but meh luff you LE MOST...
I am at Andy's...come visit meh...!!^^
 
NewspaperHearts 24 Jul 07  
=D
I luff you more.
Andy's place smells..
 
volcom_is_love 20 Jul 07  
ME LUFF YOU...
road trip
YAY!
^^
 
NewspaperHearts 21 Jul 07  
I LUFF YOU MORE.
Road trip, part deux.
=D It'll be more rad, cause you're coming this time.
 
volcom_is_love 19 Jul 07  
Clubbing?
Why not...
 
NewspaperHearts 19 Jul 07  
WHOOTTTTT.
 
le_chris 19 Jul 07  
Heylo
Yup...The New one..
Cooper told meh where to find you...
O.o...
ROAD TRIP...
I am invited...
 
NewspaperHearts 19 Jul 07  
Chrisss?
=D Okay, you can come.
 
Ask NewspaperHearts:    



NewspaperHearts thinks the following are her friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012