LabelHater's profile Login to Kupika  or  Create a new account 

» give a hug!
22 F United States of America
speaks English
Last login: 25 December 2007
KupiCredit: 0
Sent comments: 0
Received comments: 1
Profile views this month: 0
Member since: 12 August 2007
 Stand tall and be proud because there are too many people who will knock you down
shhh...I'm really a ninja.
Don't tell anyone!!!
lol,my name's Victoria.My old account was babyV(I think).I haven't
been on here in the longest time.
I've changed alot since then,so here's my new intersests/loves/etc..-
Top 5 bands(ATM):
4.Fall Out Boy
3.The Red Jumpsuit Apparatus
2.Boys like girls
1.cute is what we aim for
Other good bands include:mcr,p!ad,void808,kungfu girls,jamies
elsewhere,flyleaf,grab the camera,in the movies,plain white ts,the
loyalty,andddd...guess that's all I can think of.
Top 5 songs(ATM):
5.kungfu girls:thinking of you
4.the red jumpsuit appatarus:seventeen ain't so sweet
3.boys like girls:thunder
2.lily allen:knock em out
1.cute is what we aim for:there's a class for this
Wayyyyy too many other good songs to name,sorry!
I had lots of difficulty for a while through my "blue period".You
know,when I was sad...whatever,anyways,you can call me emo.I'm
seriously not offended but I do think labels are wrong.Agree with
me?Then send me a message.
I hate:
Smoking(It's ok if you do it,but it gives m headaches(I mean the smoke
Too much makeup
People who change themselves for other people(unless it's like Grease
where they both gave a little and it was for a good cause)
I do hate spaghetti...
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at
NS.jpg&searchTerm=icons&pageOffset=4Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Crush this person!
Get your own CrushTag! My meez! Anyways,if you have any questions,send me a message.And please don't add me as a friend unless you've talked to me or atleast asked to be my friend. K?Thanks. xoxo yours sincerely, the labelhater[[victoria]]


Latest diary entries by LabelHater   
25 Dec 07
14 Aug 07
Yay!Finally I get to go somewhere this summer!I'm going to California to visit my daddy(lol).

» view all entries...

Q&A Section   
Jaymee 17 Aug 07  
Hey V.Whatcha doin?
LabelHater 18 Aug 07  
Hi J.Waiting for ppls to talk to
‹internal blender› 12 Aug 07  
sorry to say this but your a very strange person and as long as you dont cut
yourself then noone can really call you emo but me personally i think im emo and
other ppls think im emo but w/e im bored i mean come on its only 2:50 in the
morning NOBODY IS ON!!! whats wrong with the ??? anyways there ya go i sent you
a messege cause im bored outa my skull
LabelHater 13 Aug 07,ok?
I'm kinda confused.
But people call me emo just cause of my style and stuff,and I am pretty yeah,um,yeah..
Ask LabelHater:    

LabelHater thinks the following are her friends:

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012