DemonDamon's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 


 » give a hug!
 1  ?
DemonDamon  
24 M United States of America
speaks English and French and German, Standard
Last login: 24 December 2009
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 0
Received comments: 2
Profile views this month: 0
Member since: 10 September 2008
 Damon fucking Hay!
Hey, i'm damon... Well...about me? Thats me ^ 001. What is Your Name? Damon 002. How old are you? 16 003. What is the link to your website, blog, or myspace? dont have one! **General 004. What is your height? 5'9"-6'0" ish 005. Do you have any siblings? yep, One adopted sister, Imogen 006. What is your eye colour? Brown 007. What is your hair colour? Brown 008. Do you wear glasses or contacts? Nope 009. Are you right handed or left handed? Right 010. Do you have any piercings? yep, ear. 011. Do you smoke? No 012. Do you swear? mhmm 013. Do you get along with your parents? Most of the time 014. Your heritage: German, french, and british 015. Your fears: Spiders 016. Goal you would like to achieve this year: Be possesed 017. Most overused phrase on an instant messenger: Lmfao, noo way! 018. Best Physical Feature: Hair, stomach 019. Your bedtime: I'll admit, 11:00pm 020. What time do you arise in the morning? 5:30am 021. First thoughts waking up? Aww...blanky... 022. Do you shower daily? Mornings This Or That? 023. Bright or dark room? Birght 024. Chocolate or vanilla? Vanilla 025. Dogs or cats? Cats 026. Pepsi or Coke? Pepsi 027. McDonalds or Burger King? McyD's 028. Ant or Dec? Dec 029. Lipton Ice Tea or Nestea? Lipton! 030. Cappuccino or Coffee? Cappuccino In the last month have you... 031. Drank alcohol? Yesh 032. Gone to a mall? yep 033. Eaten a box of Oreos? 3. 034. Eaten sushi? Do cali-rolls count? 035. Been on stage? yes 036. Been dumped? nope, never been dumped, never dated 037. Gone skinny dipping? yes...XD 038. Stolen Anything? uh-huh...Izzy's lipgloss Have you ever... 039. Laughed for no reason? Durning the dead silent class! (always the best time) 040. Been caught doing something you weren't supposed to do? CHeating on a test 041. Been in love? no. 042. Fired a gun? yes 043. Been drunk? No 044. Been called a Tease? No 045. Been beaten up? Yes 046. Shoplifted? yes What was the last.... 047. Furry thing you touched? Tigger my cat! 048. Thing you've said? "Imogen You skank!" 049. Song you've listened to? If I was your vampire by Marilyn Manson 050. (Who was the last) person you've spoken to on the phone? Bells 051. Movie you watched? Prom Night 052. Thing you were doing before this? eating carrots 053. Time you cried? a couple months ago, Imogen's parents wanted her back. 054. Song you've sang? Fall for you, by Secondhand Seranade 055. Time you looked at the clock? right now 056. Food and drink you've had? Carrots and Iced tea 057. Flavour of gum you've chewed? Green 5 gum 058. Shoes you've worn? Black converse 059. Store you've been in? Hannaford! Favourite... 060. Planet? Uranus! No, Earth! 061. Age you've been so far? 14 062. Season? Fall 063. Number? 13, 7 064. TV show? the new 90210 065. Flower? Amaryllis Random... 066. How much cash do you have on you? $120.87 067. What's a word that rhymes with 'door'? bore 068. What T-Shirt are you wearing? My Chemical Romance 069. What brand of shoes are you wearing? Converse 070. What did your last text message say? Hey D. Wats up? 071. What were you doing at midnight last night? Sleeping 072. What's your current desktop picture? This, 073. What's a word that you say a lot? Omg 074. If you were a crayon, what colour would you be? Maccoroni and Cheese, I'm the color people try out for fun, but then dont use 075. How is the weather right now? Sunny 076. What is the first thing you notice about the opposite sex? Eyes 077. Are you too shy to ask someone out? yes 078. Can you do a headstand (not using a wall)? Yup 079. Who would you like to see right now? Bob Marley... 080. How many pillows do you sleep with? 5 081. Would you go on a date with someone on MySpace? no 082. How do you want to die? Injection, or in my sleep. 083. What do you want to be when you grow up? Artist 084. What country would you most like to visit? ...I've pretty much been everywhere but norway...so Norway 085. How many CDs do you own? Too many to count 086. How many things, in your past, do you regret? alot 087. Do you think you are attractive? Yes 088. Do you believe in yourself? yes 089. Do you want to get married? Maybe In a boy/girl... 090. Favourite eye colour? Green or blue, mostly green 091. Favourite hair colour? auburn 092. Short or long hair? Long 093. Height? shorter than me 094. Weight? doesnt matter Text Color: I dunno...


Latest oekakis by DemonDamon   

Q&A Section   
‹Paigeyypoo♥› 13 Oct 08  
heyyy :D
im paigee
 
DemonDamon 15 Oct 08  
hello paigee
 
termotron 9 Oct 08  
Your the best guy I ever. you will probly say no, but               I LIKE YOU
A LOT
 
DemonDamon 13 Oct 08  
lol
thanks a bunch!
ur pretty cool too
 
xtightxpantsxgirlx 6 Oct 08  
but still if u didnt like someone u would still say np
 
DemonDamon 13 Oct 08  
no i wouldnt!!!
 
‹TEAL LIZARDS.› 3 Oct 08  
:P
awh.
im watching MadTV.
it funny.
 
DemonDamon 5 Oct 08  
Lol
I luv stewart (Michael McDonald)
Hes funny
 
‹TEAL LIZARDS.› 2 Oct 08  
lol.

Hmm, im bored.
 
DemonDamon 3 Oct 08  
lol
me too
 
Ask DemonDamon:    
  





 


DemonDamon thinks the following are his friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012