Demiimthegirlkickinthecokemachine's profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



» give a hug!
Demiimthegirlkickinthecokemachine  
21 F United States of America
speaks English and Spanish and Italian
Last login: 31 May 2010
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 8
Received comments: 0
Profile views this month: 0
Member since: 18 July 2009
Hello guys im dating a guy named ricky he has an acount on kupika its
called ricky49!My fav movies are hary potter,rocky,karate kid,and tons
more ^o^my fav books are manga srry i know naruto is manga but i just
had to mention that i read naruto books CAUSE NARUTO ROCKZ!im not a
lesbian!i hate to cyber its so nasty my boyfriend ricky is meh real
life boyfriend my fav food is RAMEN AND APPLES!THEY ROCK!oh ya and im
italian!MY BEST BUDZ ARE RATCHET_CLANK,SASKA,AND RICKY49!i wuv em
allllllllll!im a rock lolz!jkjk!but well i guess thats all for now
seeya guys!I LOVE TO READ CHARLIE BONE BOOKS AND HARY POTTER BOOKS
THEY ROCK MEH WORLD!

i love this vid




i wuv them!



so cute




Hmm.


Q&A Section   
‹♥♥♥› 26 May 10  
kickin the coke machine
thats a line in her song.
 
Demiimthegirlkickinthecokemachine 26 May 10  
Oh xD My bad lol
 
‹♥♥♥› 26 May 10  
wait
skye sweetnam tangled up in me right?
 
Demiimthegirlkickinthecokemachine 26 May 10  
mAY i ASK WHAT ARE YOU TALKING ABOUT?
 
‹kiba;thatonekittenthatsleepsalot› 31 Jul 09  
do u know tht hes trying to get me mad by making sure ur just like me? cuz he
was mad at me cuz i fell in love with someone else....
wanna be friends?:D
 
Demiimthegirlkickinthecokemachine 18 Oct 09  
YA SURE!srry bout neva being on hes such a jerk hes now only a friend to me thx
for telling me!
 
‹♥Ice Cream Topped With Honey♥› 18 Jul 09  
hey i know ricky49 
i think he's on my friends list...........................
 
Demiimthegirlkickinthecokemachine 18 Jul 09  
Oh well hes meh boyfriend ^o^
 
Ask Demiimthegirlkickinthecokemachine:    
  







 



Demiimthegirlkickinthecokemachine thinks the following are her friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012