http://kupika.com/CoolGirl1/AnimeForFreeee Login to Kupika  or  Create a new account 
 



This page is owned by ‹anastasiya's a fuck face.›.

Kawiii Anime You for Freeeeeee!

Holaaa! Its a free anime you!
Its gonna be cute! 
If not I will redo.
I usually base on your avi.
If not fill out form.

HAir Color:
Cloths Color:
Accessories:

I DO BOYS TOO!


Me
anime girl

Harryismyhero
Mai

purfuma
wolf girl

Yoshiko_Saruwatari
red anime girl

Girls_rule101
brown hair anime

Punk_Rock_Chick
female pokemon trainer 2
 
http://kupika.com/CoolGirl1/AnimeForFreeee
Link to this page: copy-paste
  ‹anastasiya's a fuck face.› — Page created: 14 January 2008  |  Last modified: 15 January 2008
Rate this page:
‹goodfornothing› says:   15 January 2008   451822  
Hi!!!
Can you animate me, please?
 
‹anastasiya's a fuck face.› says:   15 January 2008   135524  
Sure!
purfuma says:   15 January 2008   112455  
yay! can u make my avatar?
Yoshiko_Saruwatari says:   15 January 2008   119893  
Can u do me too?
purfuma says:   15 January 2008   923777  
tank-Qs!!!!!
Girls_Rule101 says:   15 January 2008   335872  
Can youplease do me too
Punk_Rock_Chick says:   15 January 2008   698466  
Just Make It Look Like My Avatar!
Punk_Rock_Chick says:   15 January 2008   264467  
I HATE IT every one chooses that one for me I HATE IT!
nancythaifan says:   15 January 2008   349449  
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese do me!!!!!!!!!!!! please! I luv
animation-I even draw one too!
blazedarkwolf says:   15 January 2008   241286  
um can i have permission to do what ur doing?
ps when you answer u can delete comment
‹anastasiya's a fuck face.› says:   15 January 2008   711316  
Punk_Rock_Chick @ Ill change it kay!

nancythaifan @ I will do yours, but I have to do it tommorrow!

Blazedarkwolf @ Sure! I didnt start it anywayz. 
‹I_RAWR_COOKIES_DONUTS_MEN› says:   15 January 2008   762696  
could u do me as my avatar!!!!!thanks
 
Melody14 says:   17 January 2008   119819  
OMG!!! they are soooo awsome!!!
could you plz draw me & my friend together???
Here is her name: 
kuckoobananas24
Yoshiko_Saruwatari says:   26 January 2008   739866  
I just lovey mine!
*huggles anime mwe O3O*
Dark_Fire27 says:   13 August 2008   796149  
Hair Color: brown
Cloths Color: *same as avatar*
Accessories: sword/spear *either would be fine*

plz & thnx
ninjagirl_999 says :   13 August 2008   863599  
HAir Color: black or dark brown
Cloths Color: red and black
Accessories: weapons

Arigatou
 
This ad was posted by Boo the Advertisement Robot  
 
HTML Tips


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012