Ceciliaaa's profile Login to Kupika  or  Create a new account 

» give a hug!
 3  ?
25 F United States of America
speaks English
Last login: 25 May 2008
KupiCredit: 0
Sent comments: 1
Received comments: 1
Profile views this month: 0
Member since: 18 April 2008
Yeah so umm Im Cecilia Duuude. Im a freeek. Im Filipino and Greek.
lmao. Im like one of the nicest ppl you will ever meet. I dont
tolerate: bitches, fakes, whores, sluts, all that crap. =) Well
anyways Im 15 years young. yep yep. And I LOOOVE to talk. Its like my
religion. lmao. Well thats basically it. I may love to talk but typing
isnt my thing. Heres my pic: =)
Dimples =) 

Heres another one =)

<img src=">

And another...

Dressy =)

There are so many more pix of just me by myself but heres one with me
and my bff/ my cousin =)

Im the
one on the left =) I love my cousin =)

But I still thought this pic was cool.

I love
this pic. <3



Q&A Section   
TINA_9795 18 Apr 08  
Ceciliaaaa babeeeee!
How are you?
Ceciliaaa 18 Apr 08  
ANd you Tina?
CoralBR 18 Apr 08  
Youre welcome. XDDDD lmao
Ceciliaaa 18 Apr 08  
lol. SO I already know ur 10. Im 15 =)
CoralBR 18 Apr 08  
Hi! You are a new member, right? My name is Coral. You are very pretty? Wanna
get to know me even though I am ten?
Ceciliaaa 18 Apr 08  
Yes. Im Cecilia. And thanx. And sure. lol
Ask Ceciliaaa:    

Ceciliaaa thinks the following are her friends:

About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012