‹_Sweet_Sacrifice_›'s profile Login to Kupika  or  Create a new account 
 



 » give a hug!
 4  ?
‹_Sweet_Sacrifice_›
BrokenBruisedBleedingScreamingCrying  
22 F United States of America
speaks English
Last login: 21 March 2012
 
KupiCredit: 0
Sent comments: 113
Received comments: 94
Profile views this month: 0
Member since: 18 May 2011
 "stop looking for the one and start looking for the ones"
Well....My name is breanna but u can call me bree. Im 15, bisexual,
and insane n crazy 
 
I have black hair. Brown eyes, and black glasses

favorite colors-are blue pink and purple. 
I like writeing, listening to music, n being in the rain
I also like making kandi necklaces n bracelets. 
I guess you could say im kinda creative. 
I like photography
(I think I take too many pictures of myself) lol
I guess I can sing, but I dont considder myself too great. 

I like to dress up and look pretty. 
I dress in bright colors, and bright make up ocasionally 
but i also have my dark side 
n i love my dark make up 
...some may call me ''scene'' or ''emo'',
i dont really care because I am who I am. 
Lately all my family has been changin me n its drivin me insane
O well ill jus dress how i feel
weather its "dark n scary" 
bright colors n happy" 
or "pretty n preppy" (how everyone thinks i should look)

I love a lot of different kinds of music. 
some of the bands i like are:
Disturbed
The Devil Wears Prada
Blood On The Dance Floor
Miss May I
A7X
Falling in Reverse
Skillet
Hollywood Undead
Seather
 and A LOT more. 
 
 Now for the bad part of me. I dont realy like talking about it, but
my friend told me people are open to talk about it here on
Kupika.....Anyways, Im a self-harmer. I cut and burn, and sumtimes
just plain out flat mutalate myself...i feel so stupid talking about
this....
 
 I tried to quit a while ago and I did, but then I fell rite back into
it. I am trying to quit again,but it is extremely hard...Ive been
clean for a while, but idk. Honestly I dont think I belong here. I
realy dont, but Im holding on....
 
 My friend today told me he cared. Hes the one who told me about this.
I told him I couldnt deal with it anymore,n that i dont belong here,
and he knew what i was talking about because hes been through this
too. Hes the only reason im holding on.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I can finally proudly say its been a long time since i cut or self
mutilated. It is still a very hard thing to deal with...i still think
about it everyday.

But jus because i havent done it in a while dsnt meen the pain n agony
is gone n i dnt do other things
Im still suffer with depression and suisidall thoghts
And Ive kinda grown a hate for food and a desire for pills and smoking
once and a while....smoking more then pills but i dnt smoke that often
(ciggs)

Well there u go...ur updated



Sorry!


Latest diary entries by ‹_Sweet_Sacrifice_›   
5 Jul 11
i read the wrds....i cry. i ask why does god hate me? you say no not you just me. i say no me too!...
14 Jun 11
u have a girlfriend?...thats great
....tears roll dwn my eyes
the one guy i fell in love...

» view all entries...

Clubs that are joined by ‹_Sweet_Sacrifice_›   
           

Q&A Section   
deafeningsilence 16 Dec 11  
Hey bree. Just thought your page should have a hello from me :3
 
‹_Sweet_Sacrifice_› 16 Dec 11  
hahaha well thnx  
hiiii tehehehe
 
Johnny_crown 14 Dec 11  
Where have you been?
 
‹_Sweet_Sacrifice_› 16 Dec 11  
i dnt know...jus been busy...srry
 
‹☪Yhden☣Enkelin☠Enelma⋆› 3 Dec 11  
is your display name an Evanescence reference???
 
‹_Sweet_Sacrifice_› 3 Dec 11  
no and yes....rite after i changed it to that my friend told me it was a song 
so i looked it up n i fell in love with it
it was a crazy coincidencce (srry i can not spell lol)
 
‹BlueBunniesNeonSkies› 3 Dec 11  
Hello,I am Alex.



You look perrrrrrddddddddddddddddddyyyyyyyyyyyyyyyyyy -creeper eyes-



wanna see my solid snake?   XD
 
‹_Sweet_Sacrifice_› 3 Dec 11  
thnx hun(:
my names breanna but u can call me bree
what kinda snakeis it? 
but  yes!!
 
‹♥ Lozza ♥› 21 Nov 11  
haha thats good then 
 
‹_Sweet_Sacrifice_› 22 Nov 11  
mhmm
 
Ask ‹_Sweet_Sacrifice_›:    
  


















































 



‹_Sweet_Sacrifice_› thinks the following are her friends:


About Kupika    Contact    FAQs    Terms of Service    Privacy Policy    Online Safety
Copyright © 2005-2012